Авто для рыбалки

Тема в разделе "Всё про авто, автоуслуги", создана пользователем Иваныч, 15.11.09.

  1. Галаньба

    Галаньба

    Регистрация:
    10.07.12
    Сообщения:
    3.267
    Очень удивил мотор,дизель однако
    Колец просто нет
    Гильзы и порщня,состояние как на жульке после 10000
    Колено тоже
    На гильзах еще следы хона видны,аж не верится,что пол лимона проехал
    В японской версии мотора заявлен мильйон
    Так что по мотору малой кровью,кольца и прокладки
     
  2. Реклама

    Реклама

    Регистрация:
    06.01.12
     
  3. Валерон

    Валерон

    Регистрация:
    14.04.11
    Сообщения:
    7.171
    Ну если китайцы нормально сперли движку, то до ляма дотянет)
    Там наверное скорее рама сгниет, чем умрет движка... хотя с Вашими пробегами может и не успеет)
     
  4. Валерон

    Валерон

    Регистрация:
    14.04.11
    Сообщения:
    7.171
    Ну да, покой только снится ему)
    Ну знаю пару Шеви Авео, если верить слухам, то они смогли пройти по 1,5 млн.км, но на одометре по 500 тыщ, говорят что это уже второй круг у них) Авео первого покления) машины уже приличное время на приколе, не скажу что они полные трупы, если подшаманить (сколько в них вкидывать не могу сказать), то еще поездят;) эт я к тому что рабочим лошадкам смерть только снится)
     
  5. Галаньба

    Галаньба

    Регистрация:
    10.07.12
    Сообщения:
    3.267
    Они его не перли
    Лицензию,прикинь,купили
    В юнности у машины даже гдето был логотип исузу,кажись на заднем бампере
    Погиб вместе с бампером
     
  6. Валерон

    Валерон

    Регистрация:
    14.04.11
    Сообщения:
    7.171
    Ну я это и имел ввиду)
    Все что не собственной разработки, счетаю спертое)
    И если соблюдали технологию, материалы и т.д., то ходить ему еще столько же)
     
  7. Serhio M

    Serhio M

    Регистрация:
    04.02.17
    Сообщения:
    1.475
    Доброго дня, шановні форум'яни.
    Оскільки "дякуючі" травмі та як наслідок хвороби, зимовий сезон риболовлі для мене під великим питанням, то вдома нічого робити, нудно. Вирішив написати невелике оповідання про те, як став власником свого авто для риболовлі.
    Згадалося, та що там згадалося, все пам'ятається до деталі))).
    23 березня 2018року. Стоп, так цеж вже 5 років в мене вірний товариш Форік.
    Як вже писав раніше були різні автівки, але Форік залишається надійним другом.
    Пошуки саме цієї марки вів десь 2 місяці. Харківськи перекупники зовсім оскаженіли. 2013р. Знов якесь владне розпорядження, завдяки якому ціни полізли вгору. Шукаю вже по Україні, натикаюсь на оголошення в Чернігові. Начебто ціна та стан по фото прийнятні. Згадую що жінчин двоюрідний брат живе саме в Чернігові і що він займається ремонтом авто. Прошу подивится на своєму сто. У відповідь: "приїжджай я вже задаток віддав"))) не пошкодуєш))).
    Далі йде авантюра, авантюра йще раз авантюра)))
    Домовившись з власником про оформлення на 22березня. Ранесенько о шостій ми з дружиною вже мчимо на маршрутці до Києва. Якесь недобре передчуття, коли в Прилуках розпочався сніг, та ще й який. Потім на маршрутці до Чернігова. Насилу доїхали в 22-00. Про оформлення вже не було й мови. Домовилися на 23 березня о 9 ранку в ДАІ. Вранці не могли вийти з під'їзду. Такого я ще не бачив ніколи. Десь о 10десятій пішки причапали до ДАІ. І тут картина маслом: їде трактор, а за ним мій форік. Власник, як потім з'ясувалося, джуе крутий мент, але порядний. Теж приїхав з дружиною. Я набравшись хоробрості запитав про постанову на облік і номери, бо чув про "єдине вікно", а їхати 650км з червоними номерами не дуже хотілося. Ще й за вартість оформлення запитав, бо наші харківські мені вже цифру назвали 4-5т.грн. Власник сказав: "зараз все вирішимо". І справді, через 30 хвилин мені дають на вибір десь півтори десятки харківських номерів, прикручують обраний, віддають свідоцтво про реєстрацію і просять оплатити 1216грн в касу банка за квитанціями. І все)))). Диво дивне))). Розбалакалися з Валєрою нормальний хлопець, вчився в нашій юракадемії, тепер керівник департаменту внутр.безпеки МВС Чернігова. Він мені показав чарівний ричажок, з яким ця машина проїде майже скрізь. Побажавши всього найкращего одне одному, взявши з мене слово:"як будете в Чернігові обов'язково зустрітися по 50"(забігабчи наперед скажу, що слово неодноразово дотримав))), ми з дружиною почали намагатися виїхати з Чернігова.
    Це був справжнісінький армагедець. Нескінченні затори, які я обїжджав перелітаючі на зустрічну смугу через снігові намети. Зрозумів, що чарівний ричажок робить з цієї машини танк. Навігатор веде нас тільки через Київ, а там повнісінька дупа. Мертве місто. На в'їзді стоїть бобік з беркутами. Зупинився спитати дорогу на Харків, бо куди не ткнешся сугроби по три метри та закриті шляхи. Командир хамовито відповів, що він не інформбюро, а молодий хлопець, вийшовши з машини, на талончику намалював мені як виїхати на бориспільське шосе, але оптимізмом він мене не надихнув. На виїзді з Києва потрапили в затор десь кілометрів десять. Водії біжать руками машуть, щоб розверталися, але вже піджали не розвернешся. А сніг іде страшенний. Вітер такий, що фури кладе на бік (прям в мене на очах). Що робити? У дружини зараз трапиться істеріка. От навіщо я його купив?))) сам не знаю ще на виїзді з Чернігова в Епіцентрі купив лопату для снігу, дві в'язанки дрів, розпалювач , та чомусь --- цвяходер. Ну навіщо?!!! Це було питання жінки.
    А ось вам. Приймаю рішення розібрати роздільну смугу. Одразуж підключився хлопець на 470 лехусі. В нього були і ключі, а в мене цвяходер))). Дуже швидко розібрали парканчик. Та встигли вибратися на зустрічну смугу тільки лехус, я, два дастера та, не повірите, Таврія. Десь проїхавши кілометрів 7 по зустрічній. Нашу колону зупиняє ДАІ, але коли виїшли всі водії, та пообіцяли перевернути їх автівку, швидко проблему було вирішено)). Далі йшли однією колоною 30-40км на год. На заправках пригощалися безкоштовною кавою та солодощами. А в нас розпитували: "Як там?" Бо окрім нас сьогодні ніхто ще не іхав. Бачів Автолюкс який лежить догори колещатками. Справді, в таку пригоду потрапляю вперше. Багато чого можна було б розповісти про цю подорож, але не буду втомлювати читачів. Скажу так - виїхали з Чернігова в 12-00 приїхали в Харків о третій ночі.
    Згадка про цю подорож залишиться на все життя. Колекціонуймо спогади!
    Дякую за увагу.
    З повагою, Сергій М.
     
    JunZzz, strannik, sinedzzz и 13 другим нравится это.
  8. Валерон

    Валерон

    Регистрация:
    14.04.11
    Сообщения:
    7.171
    Да, понижайка многое решает, а в случае с неплохо настроенным полным приводом субариков, то на хорошей резине они могут удивить и не раз...
     
  9. Alex1978

    Alex1978

    Регистрация:
    18.01.15
    Сообщения:
    1.371
    Каждый год 31 декабря....
    Соблюдаем традиции
    20201231_115431.jpg
     
  10. Gino

    Gino

    Регистрация:
    14.03.20
    Сообщения:
    469
    Вот ездил на таком пару недель по Кении и Танзании. Но не знаю, что это за модель. Спецкрузак какой-то? Это не старина, там таких новеньких полно. Причем есть и покороче. И ещё вопрос возникает, почему у нас не продают ничего подобного - ведь там совсем другие цены, чем на наши огромные "катафалки для воров и депутатов".

    Toyota in Kenya.JPG Toyota in Kenya 2.JPG
     
  11. vlas01

    vlas01

    Регистрация:
    17.04.13
    Сообщения:
    1.283
    Это Land Cruiser 70 для африканских стран.
     
    Gino нравится это.